Korištenjem naše web stranice pristajete na upotrebu kolačića u skladu s našim Pravilima o kolačićima.
Magyar
Román
Német
Szlovák
Horvát
Cseh
Kategorije / Proizvodi

Uvjeti dostave

Dostava na kućnu adresu kurirskom službom

Želite li praktično primiti naručeni proizvod na kućnu adresu? Odaberite dostavu na kućnu adresu i vaša narudžba može biti dostavljena u roku od 1 radnog dana!

Kada i kako će se izvršiti dostava?

Dostava se vrši diljem Rumunjske, obično između 8:00 i 16:00 sati radnim danom. Obavijestit ćemo vas e-poštom o početku dostave čim naši djelatnici pripreme vaš paket. Nakon toga, djelatnici kurirske službe obavijestit će vas (*e-poštom, SMS porukom, telefonskim pozivom*) o očekivanom datumu dostave paketa.

Osim toga, poslat ćemo vam kod za praćenje za svaku narudžbu u posljednjoj poslanoj e-poruci s potvrdom kako biste sami mogli pratiti status svoje pošiljke. na platformama za praćenje pošiljki naše kurirske službe.

Naši paketi se dostavljaju u prosjeku unutar 48 sati od slanja, samo radnim danima.

Nije li te kurir pronašao kod kuće? Besplatno Dostavljamo ponovno!

Zaposlenik kurirske službe pokušat će dostaviti paket dva puta, tijekom uzastopnih radnih dana. Ako dostavljač ne može dostaviti robu ni nakon tog razdoblja, obično će ostaviti elektroničku obavijest o paketu. Zatim možete zatražiti informacije o dostavi na telefonski broj naveden u obavijesti.

Ako se vi i dostavljač ne možete dogovoriti na odgovarajući način, paket će nam biti vraćen. Paket vam tada možemo ponovno poslati samo uz standardnu ​​naknadu za dostavu i samo uz plaćanje unaprijed kreditnom karticom ili bankovnim transferom. Ako ne naznačite da i dalje želite paket, otkazat ćemo vašu narudžbu.

Prilikom preuzimanja paketa, molimo Vas da provjerite sadržaj u prisutnosti kurira!

Reklamacije u vezi sadržaja paketa možemo prihvatiti samo ako je nedostatak ili oštećenje zabilježeno na dostavnici u prisutnosti dostavljača ili ako je naknadno sastavljen zapisnik o oštećenju. Stoga Vas molimo da prilikom primitka pažljivo pregledate i vanjsku i unutarnju stranu paketa te ako primijetite bilo kakve znakove vanjskog oštećenja ambalaže, odmah obavijestite dostavljača.

Ako to nije moguće zbog okolnosti dostave, prijavite reklamaciju kurirskoj službi u roku od 24 sata od dostave, koja će doći k vama kući kako bi pregledala štetu i provjerila paket na eventualna oštećenja.

Gdje je navedena cijena dostave prilikom narudžbe?
  • Na stranici proizvoda: To je navedeno u tekstualnim informacijama pored slike u tehničkom listu proizvoda.
  • Tijekom kupnje, naveden je kao zasebna stavka u sažetku narudžbe.
  • To je navedeno u e-poruci s potvrdom kupnje za kupljene artikle.

Tablica brzine dostave na kućnu adresu

Cijene dostave na kućnu adresu određuju se na temelju težine paketa prema sljedećim vrijednostima:

Kuriérska služba (GLS)

Od težine Debljanje Iznositi
0 2 7,18 EUR
2 3 7,80 EUR
3 5 8,69 EUR
5 10 11,48 EUR
10 15 14,64 EUR
15 20 17,23 EUR
20 25 20,52 EUR
25 30 23,08 EUR
30 35 31,35 EUR
35 40 31,35 EUR

 

Kurirska služba (OverSeas Express)

Od težine Debljanje Iznositi
0 2 7,23 EUR
2 5 7,46 EUR
5 10 8,09 EUR
10 15 8,09 EUR

Cijena dostave je određena po paketu. Ako nismo u mogućnosti poslati vašu narudžbu u jednom paketu, prije slanja paketa razgovarat ćemo s vama o svim dodatnim troškovima. Naručivanje više proizvoda ne znači automatski da se ne mogu uključiti u jedan paket! Naši zaposlenici pokušavaju, ako je moguće, proizvode pakirati u jedan paket.

UPOZORENJE! Prikazane cijene mogu varirati zbog tečaja, ali točna cijena dostave uvijek će biti prikazana u sučelju za naručivanje prilikom narudžbe.

Ograničenje težine

Kod naših kurirskih partnera, maksimalna težina paketa ne smije prelaziti 40 kg. Imajući to na umu, osmislili smo količine narudžbe tako da na web stranici nije moguće naručiti količinu koja bi premašila ograničenje. OverSeas Express, ovo ograničenje težine je 15 kg.

Naknada za obradu plaćanja pouzećem

Bez predmeta u košarici, možete naručiti isporuku kući s platbou na dobírku (platba pří převzetí ili plattání karta), účnájeme vám hrubý manipulační taxa výš 1,44 EUR.

Osobno preuzimanje u CsomagPont

Znamo kako je dobar osjećaj ponovno biti slobodan. Konačno možemo ići u restorane, kazalište, na zabave i ponovno se sastajati s prijateljima. Ne morate čekati kurira kod kuće. Možemo organizirati preuzimanje paketa prema vašem rasporedu.

Prijem paketa, punkt za pakete/automat za papir

Ako prilikom narudžbe odaberete uslugu Punkt za pakete OverSeas Express, svoj paket možete preuzeti na najbližem Punkt za pakete OverSeas Express. To je moguće na više od 2000 točaka u više od 800 naselja u zemlji.

Packeta će vas obavijestiti putem SMS-a i/ili e-pošte kada paket stigne na odabranu lokaciju preuzimanja Packete. Svoj paket možete preuzeti s brojem paketa i važećom osobnom iskaznicom.

Plaćanje pouzećem dostupno je na svim prodajnim mjestima, a u mnogim trgovinama možete platiti i bankovnom karticom. Potražite ove informacije u pretrazi karte točaka Packageta.

Većina trgovina Packet CsomagPont ima dugo radno vrijeme, tako da svoj paket možete praktično preuzeti nakon radnog vremena, čak i subotom.

Svoj paket možete brzo i jednostavno preuzeti na odabranom mjestu za preuzimanje paketa. U slučaju prepreke, ovlaštena osoba s brojem paketa i važećom osobnom iskaznicom može preuzeti paket umjesto vas.

Ako paket zatražite u paketomatu, ne morate dostaviti nikakve dokumente; Paket možete preuzeti s PIN kodom koji vam daje pružatelj usluge. U ovom slučaju, plaćanje na licu mjesta možete izvršiti samo bankovnom karticom.

Što se događa ako ne preuzmete svoj paket?

Imali ste 5 radnih dana da primite svoj paket, ako ga ne primite, kurirska služba će vam ga vratiti na našu adresu. Paket vam tada možemo ponovno poslati samo uz standardnu ​​naknadu za dostavu i samo uz plaćanje unaprijed kreditnom karticom ili bankovnim transferom. Ako ne naznačite da i dalje želite paket, otkazat ćemo vašu narudžbu.

Prilikom preuzimanja paketa, molimo Vas da provjerite sadržaj u prisutnosti kurira!

Reklamacije u vezi sadržaja paketa možemo prihvatiti samo ako je postojanje nedostatka ili oštećenja zabilježeno na potvrdi u prisutnosti primatelja. Stoga, kada primite paket, pažljivo pregledajte i vanjsku i unutarnju stranu, a ako primijetite bilo kakve znakove vanjskih oštećenja ambalaže, odmah ih prijavite na mjestu za prikupljanje.

U slučaju paketa preuzetih na mjestima za preuzimanje, ne možemo prihvatiti prijave neizravne štete, jer imate mogućnost provjeriti sadržaj paketa na mjestima za preuzimanje.

Gdje je navedena cijena dostave prilikom narudžbe?
  • Na stranici proizvoda: To je navedeno u tekstualnim informacijama pored slike u tehničkom listu proizvoda.
  • Tijekom kupnje, naveden je kao zasebna stavka u sažetku narudžbe.
  • Navedeno u e-poruci s potvrdom kupnje za kupljene artikle

Mjesto za preuzimanje i paketomat (OverSeas Express) - Privremeno pauzirano

Od težine Debljanje Iznositi
0 5  - EUR
5 15 - EUR

Cijena dostave je određena po paketu. Ako nismo u mogućnosti poslati vašu narudžbu u jednom paketu, prije slanja paketa razgovarat ćemo s vama o svim dodatnim troškovima. Naručivanje više proizvoda ne znači automatski da se ne mogu uključiti u jedan paket! Naši zaposlenici pokušavaju, ako je moguće, proizvode pakirati u jedan paket.

Ograničenje težine

Na mjestima za preuzimanje paketa i u paketomatima, maksimalna težina paketa ne smije prelaziti 15 kg. Imajući to na umu, osmislili smo količine narudžbe tako da na stranici nije moguće naručiti količinu koja bi uzrokovala da paket prekorači ograničenje.

Naknada za obradu plaćanja pouzećem

Bez predmeta u košarici, možete naručiti isporuku kući s platbou na dobírku (platba pří převzetí ili plattání karta), účnájeme vám hrubý manipulační taxa výš 1,44 EUR.

Ako kupoprodajna cijena nije plaćena odmah nakon narudžbe, cijenu proizvoda i usluga ćemo vam vratiti tek nakon primitka i plaćanja paketa, čak i nakon provjere sadržaja na licu mjesta, što za vas predstavlja dodatnu točku kontrole i sigurnosti. Naknada za obradu plaćanja pouzećem stoga se prikazuje samo za plaćanja pouzećem i ne naplaćuje se za sigurna online plaćanja ili plaćanja unaprijed (npr. online plaćanje bankovnom karticom, plaćanje unaprijed).

Koji način plaćanja možete odabrati?

Za narudžbe s dostavom na kućnu adresu dostupni su sljedeći načini plaćanja:

Načini plaćanja putem interneta

bankovni prijenos, online plaćanje karticom, plaćanje pouzećem

Plaćanje pouzećem

Kurir može platiti i bankovnom karticom i gotovinom.

Jamstvo kurira

Za one koji ne žele vratiti proizvode pod jamstvom, izmislili smo našu kurirsku uslugu u jamstvenom roku. Bit naše usluge je preuzeti jamstveni proizvod od vas i, nakon popravka ili zamjene, vratiti popravljeni ili novi proizvod na traženu lokaciju.

Za korištenje ove usluge, molimo vas da nazovete našu korisničku službu ili nam pišete i navedete sljedeće podatke:

  • Broj narudžbe
  • Ime
  • Adresa na koju želite poslati proizvod i gdje ga želite preuzeti nakon popravka.
  • Zatražite uslugu. Možete zatražiti samo dostavu ili dostavu nakon što je popravak završen.

Cijena usluge zajamčene kurirske službe je:

  • Dostava i rukovanje: 7,18 EUR

Za uslugu Zajamčene kurirske službe morate platiti unaprijed bankovnim transferom. U poruci navedite broj narudžbe i riječ Zajamčena dostava.


Naši kurirski partneri

utárszolgálati partnereinFutárszolgálati partnerein